maanantai 11. marraskuuta 2013

Blogin väliaikatiedote

En ole vähään aikaan reseptejä tehnyt, kun on pitänyt sen verran kiirettä ja on tullut syötyä töissä ja sitten muiden tekemiä ruokia, niin keksinpä miten voin päivittää reseptiblogiani. Ehkä hiukan asian vierestä, mutta kuitenkin asiaan hiukan liittyen.

Olen tällainen 100 kiloinen jässikkä eli hyvää ruokaa on tullut nautittua varsin runsaalla kädellä. Näitä minun reseptieni ruokia ja sitten paaaljon muitakin. :D Olen yrittänyt painoa alentaa kävelemällä muutaman kerran päivässä puoli tuntia viime talvena. No se ei onnistunut. Söin silloin kuitenkin hiukan enemmän. Sitten kokeilin atkinssin dieettiä ja vähähiilihydraattista dieettiä. Atkinssilla lähti pari kiloa heti pois, mutta ei onnistunut se pelkän lihan mättäminen suuhun. Vähähiilihydraattisella paino sitten ei enää tippunutkaan.

Sitten kokeilin sellaista vihreä kahvipapu uute dieettiä viikon tjsp., mutta ei tullut tulosta, niin lopetin.

Nyt olen aloittanut tehokkaan liikuntaharjoittelun, jolla olisi tarkoitus tiputtaa enemmänkin painoa. Olen käynyt kolme viikkoa punttisalilla ja sitten uimassa 150-250 m viisi kertaa viikossa. Sillä paino on tippunut 1-3 kg ollen välillä isompi ja välillä pienempi. Nyt ajattelin yhdistää tämän vihreä kahvipapu uute dieetin liikuntaharjoitteluun ja raportoida viikottain tuloksista, niin saadaan dieetti toimimaan ja ehkä siitä on apua muillekin, jotka haluavat alentaa painoaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti